den 11 september

är en dag jag helst gärna skulle vilja slippa. Får alltid lite panik dagarna innan för man vet aldrig vad som kommer att hända. Än så länge så har allt gått bra men tyvärr så är dagen inte slut än.. Pheeew, känner mig bara sämre och sämre för var minut som går och blir allt tröttare och tröttare. Men ska ändå palla mig hem till malin (: Skönt att slippa festandet denna helgen för att man mår som man mår. Men hade så in i bomben velat vara festsugen ikväll för att då är det kick off på tempel, boo :( Men men, där kommer fler tillfällen vill jag lova!!

 Just det the ugly truth har ju bio premiär idag! Såg den för bara några dagarsen när jag inte mådde så bra. Kan verkligen rekomendera den! Det var en lättsam film och rätt så bra. Fast det är en sån film som man kan lista ut en del av slutet på bara av att sett lite på trailern ;P
Nej, nu ska jag gå och slänga på mig lite fondation och hoppas på att maten snart är klar. Är typ vrålhungrig!!! - PUSS :*


11 september 2001
sen dess har 11 september varit en väldigt obehaglig dag för mig!!
8 år sedan detta hände, vart tar tiden vägen igentligen?


Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-11 @ 23:31:08
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0