im almost back bitches!!

Hej!
Vill bara säga att jag lever. Ska se om jag får tillbaka kännslan sen för att blogga igen. Som ni ser så skriver jag ju nu, en bra början tycker jag!! (; Det är det att jag har haft det lite stressigt och haft annat att tänka på. Men nu är det snart lov då man kan koppla av och samla nya krafter inför vintern. 
Är nästan precis hemkommen från stan. Har varit på risk 1an idag på körskolan. En riktigt bra utbildning som får en att tänka till, usch ja!! 
Har precis stoppat in en mozarella pizza i ugnen så jag får lite käk. Sen ska jag in till körskolan igen och övningsköra. Gjorde min lilla uppkörning igår. Va typ helt felfri, det ända var att jag måste ha bättre uppsikt när jag ska byta körfält! (: Låter lovande nu när jag snart har min uppkörning & uppskrivning! (; Måste bara plugga lite mer på min teori, men det ska nog gå för sig!! - PUSS :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0