Hey, elin här igen!!

När blogga jag sist igentligen? så länge sedan så jag knappt kan minnas det själv!! Lite uppdateringar, tog mitt körkort igår, wiiihoooo!! ;D Så körde mamma till jobb idag och sen till skolan. När mamma hoppa av bilen så blev jag helt nervös att köra själv, men nu går det bra!! ;) Köpte BUZZ på rusta idag! Såg att de hade extrapris så varför inte passa på då? Tyckte det var så kul i sommras när jag spela de på mallorca på spanska dessutom och klassa ut alla i musik BUZZ ;)  Men jag köpte något mega BUZZ quiz idag. Det är på engelska, men det fungerar ändå. Bra att träna på sin engelska när man snart ska flytta till usa eller ja, det dröjer några månader!! ;) Aja, det var kul att spela iallafall.
Det var inte förrens nu som jag kännde för att jag var helt rastlös. Lixom innan blogga jag och var inne på bloglovin jätte mycket saknar det lite men ändå inte. Jag har förstått nu att världen går inte under om man inte läser bloggar var dag. Lixom såg idag att blondinbella tydligen var blond igen, när hände det lixom & dog jag? nej, så jag klarar mig, haha!! Men jag fattar inte vad jag gör av tiden igentligen. Den bara springer iväg lixom.
Hoppas vi ses snart igen!! Just det är brunett nu (: kännde för en 'liten' förändring, kanske kommer bilder sen! ;) - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0