vart ska jag börja?

Ja, det är frågan?! Det känns som att jag har 1000 olika saker jag måste göra. Men jag börjar med 2 saker denna söndag och det är att börja på mitt guidemanus eller rensa gadroben & mina byrolåder. Jag tror nog att jag börjar med kläderna för att gadroben & lådorna är proppfulla så jag har fått tagit hjälp av mitt golv. Just det jag har ju också en säck med sommarkläder som ska in i garderoben, pheeew! Jag får nog skynda mig i såfall för att maten är snart klar och sen ska jag övningsköra.
Just det, jag glömde ju att säga att jag blev klar med mitt svenska arbete och jag blev rätt så nöjd ;) Inte bara över arbetet men att jag gjorde det så på morgonen. Se nu, nu kan jag hitta på mycket mer under dagen. Tror nog att det kommer bli min nya pluggteknik ;) Jag gjorde även en smoothie till frukost päron & kiwi men det var ingen hit måste jag säga. Tror att det var päronet som förstörde hela, men den slank ner iallafall.
Nej, nu kallar gadroben. Höres sen!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0