picture time!

Så nu har jag huinnit och äta mig mätt & pluggat lite. Svarade på några frågor om lissabonfördraget, fattar typ noll men jaja ;P Just nu sitter jag och lyssnar på as grym musik från youtube. En massa techno remixer, just nu är det christina aguilera - genie in a bottle. En sån gammal goding lixom!  ;) Måste ha lite sånna 90tals låtar tills fredag då det blir party!! :]
Nu ska ni få se vad jag jag fann för något cooolt idag + lite andra bilder från dagen som susat förbi, enjoy!!

Denna ska tydligen vara superbra!! Ska smörja in mig ikväll.
Den kostar igentligen 80:- fast Åhlens hade kampanj så jag fick den för 49:-


Denna söta & extremt stora hello kitty bag fann jag inne på netto! (:


Den otroligt balla spegeln jag fann på H&M igår (:


Pink lady?
Ja, du såg fel. Detta är bara min söta mamma som jag tycker ser lite cool
ut idag. Så hon får stå för dagens outfit (: Idag går hon klädd i en cericerosa
kjol från lindex som hon köpte förra sommaren, linne - H&M, tights - gina säkert?
Sen den söta rosa koftan vet jag faktiskt inte vart den kommer ifrån.
Till råga på allt så sitter hon och målar sina tånaglar i cericerosa nagelack från oriflame (:


Det var allt för mig sålänge. Stay tooned då min önskelista kanske dyker upp? ;)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-05-13 @ 02:04:01
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0