Så nu har jag äntligen tid & roo att blogga.


Idag hade vi projekt & företanande i skolan. Redovisningen ska ske om en vecka och det kommer bli super bra!
Sen gick jag, sandra & sandra en runda i stan för att gå på ett ärende och sen gick vi in på grand för att plugga lite. Och där kom in 2 män och satte sig. Sandra trodde de var bögar men efter ett tag så slog det mig att det nog var 2 hif spelare.. Jag har ju inte så bra koll på det där, men jag kan inte gå miste om detta för att han är en av dom snygga! ;D Marcus Lantz. sen han som satt mittemot tyckte jag också kännas igen från hif´s hemsida då vi varit där inne och kikat några ggr ;P Men nu när jag kollar så finns han inte där.. Men jag kommer säkert att finna honom någon gång ;)
Iallafall, vi kom en bit på projektet, känns som att det mästa är fixat nu, så att det är bara till att sätta ihop.
Sen idag gick jag & sandra ännu en runda på stan och sen hem. Sen dess har jag kollat på bilder från balen igår, åååh nästa år är det min tur! (: Sen hängde jag med mamma till väla och gjorde henne sällskap, fast vi skulle bara hämta pappa och in på systemet så det var igentligen inte lönt att hänga med, men men..


Dagens outfit
Jeans - cheap monday
blus - soda
Kavaj - Gina tricot

Kommentarer
Postat av: naomi

snyggt!

2009-06-02 @ 17:55:44
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0