Dagarna i bilder!

Hey!
Jag heter Elin och jag är typ sämst med att uppdatera min blogg...
Men det får ni ha full förståelse för nu på sommaren. Jag vet att ni hatar mig när jag inte uppdaterar men det är bara till att gilla läget! ;D Jag har faktiskt en massa saker att göra nu för tiden ;P
Fast under tiden jag inte bloggat så har jag tagit lite bilder, Enjoy!! ;)


Igår, torsddag så satt jag & sandra x2 på waynes coffee.
Vi satt och snacka igenom
vårt företag och ränka lite på vår budget.
Under tiden så drack jag min typ ice mocha latte om jag kan kalla den för det?
Kommer lixom inte ihåg namnet, men gott var det iallafall!! ;)



När jag kom hem så gjorde jag en smoothie av min älskade choklad yoghurt
& en appelsin, den blev jätte fräsh! Syns det att jag gillat lila, elllååR? :D



Efter duschen och nyrakade ben så klädde jag mig i denna outfiten.
Jag vela länge om vad jag skulle ha på mej, men sen kom jag på
att jag har ju en svart sopsäck utanför mitt rum med fullt av sommarkläder
som jag börja rota i & där fann jag denna underbara kjolen (:

bilden är dock tagen från förra året, hann inte att ta någon igår..


På kvällen bar det hem till sandra för att fira valborg.
Med god mat & dryck ;)


Efter maten så gick vi upp och satte oss på sandras balkong
inlindade i filtar, drack gott & rökte vattenpipa (:



SKÅL! ;D




Idag vakna vi runt halv 12, 12 tiden och sen la vi oss på sandras balkong för att sola & övade in våra guide manus som vi ska kunna typ utantill på onsdag då vi ska guida lundaeleverna. Fast solningen blev inte så lyckad för att det blåste kallt :(


Runt hlav 3 tiden så körde vi typ hem till mig. Eller sandra & hennes
mamma skulle hälsa på sandras kusiner som bor i bjuv så då passa jag
på att få sjuts. På åkrarna såg man att rapsen blommat ut. Det är typ det 
vackraste som finns på sommar´n, stora åkrar med raps. Fast ibland så
luktar det inte alls för gott..
  


När jag & sandra kom hem till mig så fick hon hjälpa mig att klippa isönder
mina 2 levi´s jeans som bara ligger och skräpar i min garderob.
Såhär blev det ena paret, fast dom är inte riktigt färdiga än. Behövs lite mer
finslip först innan jag kan börja använda dom offentligt ;D



& såhär blev det andra paret.  Tack sandra för hjälpen!! (: 




Ikväll har jag bara tagit det lungt & softat med mina päron. Känner att jag har haft så mycket att göra den sista tiden och kommer att ha mycket att göra några veckor framöver så nu när man väl har chansen så får man ju ta vara på den! 
Ska nog gå och plocka undan sakerna från min säng och sen sätta igång någon film eller nått och sen bara sova. 
Ses i morgon!
PUSS :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0