En halvdag med vännerna!

hejsan-svejsan! :D
Fan vad kul jag haft det idag! Sebbe, malin & emma kom och hämta upp mig med bilen och sen drog vi till ekeby för att hämta upp Alex. Sedan bar det av till löddeköpinge för att sebbe ville in på märkes magasinet Men innan vi hitta dit så körde vi typ ett extra värv i 2 utav rondellerna för att vi visste inte riktigt vart man körde in någonstans, så kom vi till den trejde och visste vart vi skulle köra men bara för att det skulle bli jämt så körde vi ett extra värv där också!, haha! Sen körde vi till till center syd. När vi gått runder (vilse...) så tog vi bilen för att leta upp något burker king. Vi körde runder en massa och tillslut så såg typ alla sammtidigt en BK skylt när vi körde i en rondell så vi fick ta ett extra varv där också, haha! ;D
Efter ett riktigt skråvmål så fick Alex köra oss hem. Han kör fan som en dåre och alla satt spända i bilen, haha! ;D När han kom upp i 140 typ så skaka hela bilen, hahahahahaha! fan vad kul det var!! ;D 
Som ni läser så har jag haft det skit kul idag. Ska kanske ut nästa söndag igen, fast då med Alex bil. Då blir det kanske in till HBG? ;)

Här kommer lite bilder från dagen

Killarna fick sitta där framme...


& vi tjejer fick sitta och trängas i baksätet, haha! ;D
 
 

Inne på det skäbbiga Burger King, Muuuuuums!! ;D


Denna söta blusen köpte jag idag! (:
Fast den kanske är lite stor för att det är storlek L
Men det ska ju vara overzise nu förtiden ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0