Trevliga fredag!

 bild sen i fredags



Somsagt, idag så mötte jag upp sandra utanför espressohouse på kullagatan. Vi gick in men de hade inget eluttag som jag behövde till laptopen. Så vi gick till waynes för att vi älskar deras uteservering. Men sen kom vi på att där är så satans dyrt, så vi stack till espressohouse i norra hamnen istället. Vi tog vars en filt och satte oss på uteserveringen & sket i den satans laptopen ;P När jag och sandra satt och snacka så blev vi fotade av några jävla papparazzis, att man aldrig får vara i fred, ååååh!! ;D När vi snick-snackat & pluggat så gick vi en sväng på stan. Jag behövde gå ett ärende på telenor och sen gick vi in en sväng på gina där jag fynda ett par softish jeans. Har typ gått i dom hela tiden sen jag kom hem, de är hur sköna som helst. Lixom 99:- är det inte ett fynd så säg!! ;) Innan vi gick till knutan så kolla vi på stilletto run som glamor hade anordnat. Sandra tyckte jag skulle vara med, men jag hoppa det!

Ikväll är det plugg som gäller, som ni ser så har jag ändrat header, vad tycks? ;) Jag var så trött på den andra, så nu får vi se hur länge jag har denna. Nej, nu måste jag komma igång med mitt guide manus. Ska guida på torsdag men mer om det senare!!
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg :)

2009-05-23 @ 19:25:56
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/
Postat av: ee & cc

visa rumpan? fan va moget!

2009-05-23 @ 23:11:37
URL: http://eecc.blogg.se/
Postat av: sääändie'

fast vi hade det super mysigt! :)

2009-05-24 @ 17:53:48
URL: http://sandradahringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0