Tjena snyggingar!

Idag fick vi sluta lite tidigare i skolan för att vi var trötta, haha!  Älskar att driva med lärare, speciellt han här för att han älskar vår klass! ;D Sen blev det väla med syrran. Jag blev en sminkspegel, rouge & 2skosulor rikare, haha! ;D Kan ni tänka er att jag stod och valde mellan en hello kitty sminkspegel & en med leopardmönster och det blev den med leopadmönstret. Blev nästan lite rädd för mig själv, haha! Sen körde jag och syrran hem och till konditoriet i byn där vi bor. Jag beställde en smarrig tårta och en rolig text, men det får ni se på lördag vad som står på tårtan, mohahahah! ;D
jaaa, sen har jag varit iväg och jobbat en timme, sköönt att  det var sista inneträningen nu så att man har fria måndagar & lördagar, wiihooo! (:
Oh hjälp nu börjar färgan om man får lov att kolla på det?! Någon kanske okkuperar tv´n med något annat, men jag ska vinna fighten.
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0