Tisdag

Idag fick vi typ sluta en timme tidigare, sköööönt eller vad? ;P  När jag traska hem från stationen så gick jag en runda innom netto för att handla lite godis också blev jag så sugen på cola ;P Netto har lixom billigt godis denna veckan, 3.99kr/hg blir det nog?... det var blilligt iallafall.
Nu har jag precis plågat mamma med att läsa upp mitt guidmanus typ 1000 ggr ;D Så nu kan vi båda nästan det helt utantill fast det tog ett tag för att vi skratta så mycket, hahaha! Får försöka hålla mig i morgon när det är på riktigt.

Vet ni vart jag ska ikväll?
Jo pappa har bjudit mig & mamma på BIO! Pappa kom in till mig igår och fråga ifall jag ville förlja med på bio idag då.. Vi ska kolla på män som hatar kvinnor. hallå typ 3 månader efter premiären!! ;P  Nej men mamma & pappa har velat se den jätte länge men har inte haft tid typ + att de har läst boken så ni förstår säkert. Jag har tyvärr inte läst boken men lixom bara att kolla på vilka skådespelare som är med i filmen så kan det inte mer än att vara en toppen film. Jag vet knappt vad filmen handlar om. Men Michael Nyquist är en av mina favvo skådisar i sverige. Ingen är typ bättre än han & jag har sett en massa filmer i mina dar ;) Men men, det kommer säkert bli toppen.
Någon som har sätt filmen som kan lägga en komentar, tyckte ni den var bra?


PUSS :*
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0