time to hit the cinema!

tjoooooo!
Snart kommer pappa hem och jag är laddad ;P *skojja bara! ;D
Nej, men när pappa kommer hem så ska vi nog sticka dirr så det är bäst att vara berädd. Filmen börjar 20.45 och reklamen får man ju inte bara missa det är ju typ samma som går på TV *ironi!! Men sen kommer trailer reklamerna, hoppas dom visar ice age!!!! ;D Nej, nu känner jag att det börjar spåra ur som det även gör i vissa andra inlägg, haha! ;D Men det är tur att man har en spärr så man kan kontrolera sig själv. haha!
Här kommer iallafall kvällens bio outfit! ;D

hallå du glade!! ;D
När jag ska sitta ner en längre tid så älskar ´jag att ha byxor som är
bekväma i midjan och inte trycker på magen så därför älskar jag mina
chinos som är från gina, *har nu även ett par till fast i beiga! ;)
Jackan är från H&M, förra sommaren
Skorna kommer antagligen att bli mina vita H&M tygskor, eller hello kitty converse.


synes antingen ikväll eller i morgon eftermiddag någongång?
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0