Sommarvärme!

Vilket väder vi har det här nere i skåne idag, helt underbart!
Inatt har jag sovit lite halvtaskit, men det tog jag igen i morse då jag vakan vid hlav 11 typ. Sen har jag legat ute i solen och pluggat lite. Har försökt göra det som går att göra utan datorn. Det är sånt som är så jobbigt med arbeten att de alltid ska vara inlämnade datorskrivet. & sen känner jag att det inte är så lönt att först skriva det för hand och sen på datorn, men det är nog så jag får jobba idag. För att jag protesterar att sitta inne när vi har så fint väder! & det är inte så smidigt att plocka ut laptopen heller för att man ser nästan ingenting på skärmen, men men..
Nej, nu ska jag dra ut igen och se vad jag kan plugga med här näst (:
PUSS på er sålänge! :*

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0