sleep tight!

Ikväll kollade jag på saw V altså de filmerna spårar bara ut mer och mer tycker jag. Den första filmen är bäst sen blir det bara kluddigt och uttjatat..
Efter duschen idag så smörjde jag in mig i doves brun utan sol. Men det var nog fan den sista gången! Den luktar gott typ den första minuten sen luktar den inte friskt längre. Jag äcklas riktigt! Man luktar lixom riktigt unket så ska se ifall jag kan hitta någon annan?
Ska iallafall gå och lägga mig nu snart. Imorgon är jag ledig så jag äntligen kan få sova ut! Vad jag ska hitta på i morgon får ni se då! ;)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :D

2009-05-06 @ 23:40:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0