Skåneguidning






Såja, då är jag tillbax efter lite mätthet i både magen & bloggvärlden ;P
Idag så har klassen övat på att guida, så vår lärare hade hyrt en mini buss som vi kunde öva i. Jag var först ut och jag tyckte det gick jätte bra. Jag skulle snacka om Åstorp. Sen körde vi en liten rutt i skåne där var och en hade lite dom fick guida om på vägen. Vi gjorde ett stopp i ystad för att göra en stadsguidning, där jag guida om stadsteatern. Kanske inte så kul, men det måste göras.. När vi åkte förbi en kiosk så pågick där en wallander-inspelning, hur cooolt är inte det? Och sen gick vi även förbi wallander cafeét eller vad det kallas? På hem vägen så gjorde vi ett stopp på swedala outlet, där jag fann ett par skimmrande tights & 2 toppar för under 200:- snacka om kap altså! ;) Sen körde vi igenom malmö & råå när vi skulle hem, vilket var mycket kul! ;D
När vi kommit hem till helsingborg igen så gick jag & snadra x2 till gröningen, men vi vände igen för att det blåste som faaaan! Och sen gick vi till dunkers där alla vackra människor fanns! För er som har lite koll så är det bal i helsingborg ikväll. Vi gick och komentera en massa & fick lite insperation till balen nästa år ;) Men vi gick rätt så fort för att det blåste nästan upp till storm!
Det är så sköönt att jag inte har något jobbigt plugg tills i morgon. Så ska snart sminka av mig och kolla på sex and the city ;)
Idag använde jag min nya skjorta från Gina som jag fynda i veckan & ett par tights till det. Håret var vofflat & uppsatt i en knut. Fast håret blev lite spretigt efter all blåst som jag varit med om idag ;P & väskan kommer från en marknad på mallorca som jag fynda i höstas. Typ 240:- för äkta läder, ingen dålig affär det ;P


PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Mr.Reset

tusen tack för kommentaren :)

2009-05-29 @ 12:48:31
URL: http://mrreset.blogg.se/
Postat av: FYNDA KLÄDER

FYNDA BILLIGA KLÄDER PÅ MIN BLOGG! ALLT KOSTAR 50 KR. FYNDA FYNDA!

2009-05-29 @ 16:40:47
URL: http://fyndaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0