Måndag

Jag tycker på senaste tiden så har jag haft väldigt svårt för att gå upp när mobilalarmet ringer på morgonen. Men sen tänker jag att jag måste gå upp för att annars så måste jag stressa ihjäl mig & jag pallar inte sånt. Idag tog mamma bussen med mig för att hon inte palla köra till jobb. Vi tog den tidiga bussen för att slippa proppfyllda bussar. Så jag var typ inne på skolan typ 15 min innan jag börja..

Har precis haft spanska och nu sitter jag här i bibblan och jobbar med ett psykologiarbete som ska vara klart om några veckor. Läraren har säppt oss nu i några veckor för att jobba på egen ort, men jag vill inte missa spanskan typ var vecka så jag kan lika bra sitta här och jobba i skolan så att jag får någonting gjort, jag tycker att jag är duktigt :P Men jag kan tänka mig att resten av klassen tar sovmorgon idag, hehe!


Efter skolan så kommer syrran och hämtar upp mig sen ska vi göra Väla. Har några saker jag måste inhandla innan fredag så varför inte göra det i början på veckan så att man har det gjort.

På handlelistan står, rouge, brun utan sol & hälglappsskydd. Har ett par skor som glappar i hälen och ska jag då ha dom på fredag så kommer det bli knasigt om jag ska dansa, så jag behöver ett stadigt grepp! ;)

Nej nu måste jag återgå till psykologin

Ce Ya!

PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hoppas du får en trevlig dag idag :D

2009-05-11 @ 09:48:12
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0