Lördag

Efter tio timmars sömn och en lång frulle så sitter jag här. Gick och la mig pretty tidigt igår och kolla på sex and the city, men jag slocknade precis som ett ljus som inte får syre. Jag var så jävla trött!
Idag är det Cykelfest här i bjuv där jag bor. Det är par som cyklar runder till olika hus där någon bjuder på förätt sen cyklar man vidare till någon som har huvudrätten osv. Det brukar vara väldigt uppskattat av mina päron som har varit med i säker mer än 10 år. Idag ska min mamma bjuda på förrätten så jag har hjälpt henne lite, stressad som hon var stackaren ;P
Ikväll kommer kanske sandra på besök, vi ska bara chilla & ta det lungt ;)
Måste även hinna med lite plugg innan idagen passerat förbi, tråkigt men sant!
Höres senare, PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0