Inte min dag idag!

Försov mig idag igen...
Vakna typ 10 över 7 jag sprang upp från sängen och skulle se ifall mina päron också försovit sig.. Men nej då då satt mamma i köket, så sa jag att varför har du inte väckt mig? Så hon bara nej men jag trodde du börja senare idag, gaaaaah!! Och jag missade precis en buss. Detta är inte min dag om ni förstår vad jag menar? Lixom detta är andra gången jag försöver mig denna veckan och det är bara onsdag. Jag fattar inte varför jag är så satans trött? Jag sover typ 7 timmar om nätterna, okej gårkväll så var vi hemma vid 12 tiden och jag somnade säkert inte förräns vid 1. Men iallafall. Jag tror nästan att det kan bero på vädret?
Ska iallafall försöka hinna med bussen som går kl 9.. Idag ska vi ju guida i helsingborg och jag vill verkligen inte. Man blir inte så motiverad iheller i detta vädret.
Nu ska jag iallafall gå och käka frulle
PUSS :*

GRRRRRRAOOOOW!

Ge mig sommar & sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0