Har haft en toppen dag!!!

Heeeey!
Har alla haft den bra idag idag? Det har jag iallafall, den har varit fullspäckad men TOPPEN! ;) Tyvärr så kan jag inte avslöja vad jag har pysslat med, men hänger ni kvar i bloggen så kommer ni få veta det nästa helg & jag lovar att ni kommer bli impade! ;)
Efter hemligheten så spran jag nästan till körskolan för att hinna med att gå på min näst sista teorilektion, jippie! ;) Har typ bara käkat 2½ fralla idag, är lite hungrig men känner inte att jag har tid för att äta något. Måste fixa lite med mitt guide manus. För att i morgon åker klassen på en skåneresa där vi ska göra en buss guidning & senare en stadsguidning i Ystad. Efter det ska jag & sandra kolla på alla finklädda i helsingborg för att i morgon är det bal!! (:  

Just det, kommer ni ihåg min klänning från style by stars med hål i? det hade skett under transporten så de skicka en ny. Jag gillar den sådär.. men men, var den billig så var den ;P
Man ser så bred ut i den, men det är bara för att där är fickor i den...

Kommentarer
Postat av: mia

Du ser jättefin ut! :)

2009-05-28 @ 14:40:59
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0