goo girl!

Godkväll alla muntergökar! ;D
Kan ni tänka er, jag har faktiskt tagit mig i kragen idag och pluggat lite psykologi. Men sen sa det stopp för att jag fatta typ ingenting ;S Får fortsätta mer i morgon. Jag vill bara dö var gång jag tänker på hur mycket jag har i skolan just nu. Så i morgon ska jag plugga röven av mig för att sen på kvällen ska jag träffa några polare & i helgen ska jag försöka vara en riktig pluggis och plugga hela tiden. Varför måste alla lärare lägga allt i slutet?
Ska iallafall gå och lägga mig nu så jag inte sover bort dagen i morgon då jag ska göra klart iallafall ett arbete! Wooow, vilka höga krav jag ställer på mig själv! Men jag måste verkligen kämpa & skärpa mig riktigt nu!
PUSS & god natt! :*


Kolla så duktig jag är! pluggar, dricker kaffe & ser allmänt sleden ut! ;D
Men tycker ni inte jag ser brunare ut än vanligt? Jag använer mig just
nu av åhlens egna brun utan sol. Den luktar inte så illa och det går inte
att bli missnöjd med sitt ressultat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0