flätat var det här.

Hallloj! ;D
Idag var jag uppe rätt så tidigt typ vid 8-9 tiden.. Så jag låg i soffan och kolla på ellen degeneres och satte nästan frullen i halsen så rolig ellen är! ;D

Idag ska jag ut på äventyr med några polare. Sebbe har tagit körkort så malin fråga ju mig igår fall jag ville hänga med till lödde, såklart att jag vill. Så idag sticker sebbe, malin, jag & emma ut på äventyr, haha! ;D Vart vi ska får ni veta senare ikväll när jag kommer hem ;P Ska försöka ta en massa bilder, hihi!


Såhär ser jag ut idag.
jeans - cheap monday
skjorta - H&M, herravdelningen
vem vet, kanske slänger på mina gladiatorsandaler idag?


Här har ni två närbilder på mitt hår. Blev så stolt över mig själv att jag kunde
göra en fläta av min korta lugg. Har typ aldrig vågat testa innan för att visste
 inte ifall det skulle bli bra, men jag tycker det ser helt OK ut ;P eller?


Ce Ya later bitches! ;)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sääändie

men gud va söt du är. :)

2009-05-03 @ 16:33:36
URL: http://sandradahringer.blogg.se/
Postat av: moa

haha ellen är så sjukt rolig!

2009-05-06 @ 23:31:56
URL: http://moajuliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0