#¤&@*?%!!

Gaaaah, jag är så förbannad just nu! eller har varit det i någon timme. Bara för att jag alltid kollar på gossip girl & söndagsparty var söndag och syrran är uttråkad så vill hon ha TV´n. Men hon har den lixom alltid! Och jag har sett fram emot söndagsparty hela veckan för att carolina gynning ska komma också har jag varit och köpt ben & jerrys för 44:- för att jag skulle äta det när jag kolla på Tv kl. 9, men nej då?! Så nu är jag så jävla förbannad!!!!!!! Nu ska jag sätta ribban högt! Hon ska inte få låna min plattång eller något annat som är mitt! Bara om hon låter mig få se på söndagsparty! Altså jag kan spricka vilken sekund som helst! Fattar ni då hur jävla arg jag är?! Det är nästan på gränsen till gråt altså!!!!
Faaaaaaaaaaaan, vill bara flytta hemifrån så man kan få ha allt för sig själv!!
Jag har fortfarande hopp för en lyckad söndagskväll, men jag börjar undra?!
HEJ DÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0