bara lördag!

Hey hey!
altså jag var så himmlans glad i morse när jag vakna! För att vi alla har långhelg, wiiihoooo! Lixom hade det varit en vanlig helg så hade det typ varit söndag idag men nejdå idag är det lördag och det är det som gör mig så glad, kan lixom leva på det hela helgen ;D Fast jag ska inte göra något speciellt så det är så jävla härligt!!!
Just nu sitter jag i köket och dricker mitt morgonkaffe i min älskade starbucks mugg :] Jag och mamma ska nog snart ta oss en sväng till maxi för att handla lite mat som vi ska käka ikväll och jag ska ha en massa frukt & bär såman kan göra en massa härliga smoothisar!!!! Ska även ta en tripp in på familia för att gina har ju öppnat i veckan eller något sont, så man är lite nyfiken ;P Så nu ska jag gå och fixa till mig lite sen bär det av.
Jo förrästen, var facktiskt inne på facebook precis. Jaja, ni behöver inte bli så chookade... Jag är ju typ aldrig inne där men jag har som mål att försöka bli lite mer aktiv och lägga in lite fler bilder och så... hahaha! ;D
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0