Vattendieten

Goderafton!
altså jag känner mej helt borta altså!  Förr så kunde jag typ tv tablån utantill men nu.. vad går på t ikväll lixom? De flesta verkar kolla på desperate housewives.. Men i morgon är det dags för tv tidningen så jag kommer på banan igen, jag känner mig lixom helt lost!

Är ledig från skolan i morgon så då ska jag ägna dagen åt att plugga och bara ta det lungt. Skulle igentligen provträna på gym i morgon med sandra men vi skuter på det till nästa vecka. Men vi lovar att vi ska beställa tid tills nästa vecka! ;)  Varför vi sköt upp det var för att sandra är lite förskyld och sen måste jag ju plugga, har en jävla massa arbeten nu i skolan som jag ligger en vecka efter med..
Så jag har bestämt mig att jag ska försöka gå på en vattendiet så länge tils vi ska börja träna. Jag ska inte äta så mycket utan dricka en jävlans massa vatten så fort jag blir hungrig. Hörde den dieten på oprah för några år sedan, så det är bättre sent än aldrig att testa något nytt! ;) Det ända negativa med detta är att jag kommer få springa och kissa typ 100 ggr på en dag, men vafan ;P










Nej, nu ska jag lägga in alla mina kläder som ligger och skräpar på golvet och rymma upp lite på mitt rum. Det som var så fint och städat när jag kom hem...
& sen blir det nog lite vänner? är sugen på att kolla på the one with all the candy. Ibland så kan jag förknippa verkligheten med ett vänner avsnitt eller att jag bara får upp en replik och då måste jag bara kolla på det avsnittet.  
Jag hade denna repliken poppade upp i huvudet under skidresan, Monica: No! You don't know the system! There'll be nobody messing with the system! Hahahahahahaha! Det är för jävla roligt! (:

c-p_org-friends-season7-02009
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Nicole

finns inget bättre än vänner!

2009-03-10 @ 22:52:13
URL: http://nicoliis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vänner är ju den bästa :)

2009-03-11 @ 00:05:49
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0