Hey hey!

Svenskan & engelskan gick rätt så snabbt idag vi fick tillockmed sluta 10 minuter innan, vad har hänt med läraren har hon feber eller? ;P När jag slutat så gick jag en runda på stan. Gick in på gecko men pirsaren var iväg på någon mässa eller någonstans för att köpa nya smycken så jag ska dit igen efter den 17 mars, funderar på att ha en kula med en lila diamant, får se vad för kul han har köpt in! Efter det gick jag in en runa på H&M där jag kollade efter fondation men jag köpte ingen, får försöka klara mig ;P Men jag köpte en rollon iallafall! Sen gick jag vidare in på gina och gick till rea hörnan, känner att jag vill spara mina pengar lite... Jag fann en tröja som jag kollat på jätte långe som skulle varit snyggt till tights men sen fann jag denna sjukt snygga jackan istället (se bilden nedan) för endast 199.50 kunde inte motstå ;P Sen tog jag bussen så jag var hemma runt 5 tiden. Jag var snorhungrig så jag hade ont typ mellan magen och brösten, jätte jobbigt!Brukar få det ibland när jag inte ätit på hela dagen. Det blev hemmagjord minestrone soppa som mamma laga, muuuuusm! Men jag har fortfarande ont på samma ställe så ska lägga mig och vila lite nu.


PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sofi

har en fråga var är du på bilderna som du har i headern vilket land eller ö eller vad det är?

2009-03-10 @ 20:21:17
URL: http://soofiiii.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg :)

Ha en bra kväll :)

2009-03-10 @ 21:41:56
URL: http://imgonnamoveon.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja visst är han:)

Allt bra?

2009-03-10 @ 21:43:48
URL: http://sarahcharlottefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0