sköna sol!

ammen tjena!
Idag var det en rikitgt soft skoldag. Har bara haft hotell nu på förmiddagen & lite livskunskap. På livskunskapen snacka vi om alkoholvanor & under när vi hade hotell så snacka vi om hur man typ ska göra om det börjar brinna på ett hotell. Så jag tog bussen hem vid 11.20 så kom typ hem för ett litet tag sen. Men magen kurrar som in i så ska ta och värma upp något från frysen och kolla på ellen som börjar snart, LYCKA! ;D
Sen kommer det bl en massa plugg, kommer bli helt slut i hjärnan! Har tydligen företagsekonomiprov i morgon och sista lektionen med peter :( sen ska vi ha en annan lärare i företagsekonimi och dom lektionerna kommer bli så mycket tråkigare för att nu kommer man inte ha något att titta på ;P

Förövrigt så har det varit ett toppen vänder idag! När jag vakna så lös solen in genom gardinerna och lös upp hela rumet och jag ville bara ligga kvar i sängen, men nej då ;P Det är som jag sagt innan, man får en son himmlans energi av solen!
Nej nu ska jag gå och värma upp min thaifiskgratäng och kolla på eller!
slänger även in en dagens outfit
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

sv: åh tack så mycket :-)

2009-03-12 @ 14:21:34
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma

jättesöta skor du har! :)

2009-03-12 @ 19:41:27
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0