Soliga tisdag

Hey hey!
guuuud vad jag kännt att jag sovit gott i natt men jag är fortfarande trött & hängig. Har typ precis haft spanska & nu har vi lunch så har precis käkat upp mina 2 mackor ;P
Ska försöka komma hem tidigt idag för att jag kan koncentrera mig mycket bättre när jag är hemma för att annars så snackar jag bara en massa och det känns som bortkastad tid. Men men, vi får se hur det blir?
Var precis inne på facebook har typ inte varit där på sjuuuuukt länge. Den sidan är alldeles för konplicerad för mig så tänkte ta bort den men då sa hannes att det inte går, whaaaat? Så jag får vell ge det ett försök och gå någon kurs i facebook eller nåtT?
Men för att vänta in tiden tills vi börjar med svenskan  så sitter jag och sandra och snackar lite om göteborg.
Synes sen när jag kommer hem,,
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0