powernap

Muuuuuums, vad det var gott med mat! (:
Efter att vi käkat så la jag med på min säng med katten brevid och läste lite. Ska redovisa ett arbete på måndag om warzawa och jag har typ inte ens börjar och vi har haft jätte lång tid på oss och jag har sagt att jag skulle läsa en bok men sen tänkte jag att jag skulle se en film istället men så idag så bläddra jag igenom boken och tänkte fan detta klarar jag ;) så boken består av 181 sidor typ och jag har läst 50 idag så jag är ju på god väg ;) Men ska nog börja skriva på arbetet på torsdag. Men iallafall så läste jag några sidor när jag låg i sängen men kände att jag började bli lite trött så jag la boken på magen och somnade ett slag, guuuud så skönt det var! hehe. (katten snarkar lite så smått fortfarande).
Det känns som att lugnet har lagt sig nu efter denna dagen och man betar av lite. För att nästa vecka har jag ett arbete & 2 prov, men det klarar jag! Det gäller bara att ha rätt inställning till allt.
Ikväll ska jag bara pyssla om mig själv som att raka benen och fixa till naglarna. Har inte kollat på tv sen jag kom hem från italien känns det som, haha! Så idag ska jag faktisk sätta mig ner och kolla på room service tycker Johnny & Mathias är så jävla härliga!
Nej, nu ska jag läsa några bloggar och sen blir det duschen för min del men först dagens outfit!!


Chinos - gina
kofta - Zara
linne - H&M
skarf - cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0