Picture time!

Tjena snyggingar! (:
Idag har det varit en soft dag. Va typ hemma vid 2, helt ok enligt mig ;) Dagen började med att sen bussguide kom och föreläste i någon timme för klassen om hennes jobb. Tyckte mäst att hon snacka om hur negativt det var men hon berätta även om dom bra sakerna att man får resa och så men det är ändå ingen semester. Men det var skiiit intresant. Fast jag ska nog inte bli guide utan bara reseledare eller flygvärdinna ;) Resten av dagen har vi baar jobbat själv med ett arbete.
Min svenska CV blev klar igår efter att pappa kollat lite på den så ju ska jag bara finna en fin bild på mej själv och sedan senda iväg en jävlans massa ansökningar om sommarjobb. Hoppas att det inte är försent men något måste jag ju få! ;)
Jag kände för lite bilder idag i bloggen, enjoy!

Dagens outfit, jag kör fortfarande med vinterjackan ;P


Köpte denna snygga kulan till min traugus piercing igår (:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0