One week baby, one week!

Wihoooo!  Om en vecka sitter jag & sandra på ett tåg påväg till göteborg, kan ni tänka er? ;D
Just nu sitter jag och skriver en bokressension av en bok som jag typ läst på 4 dagar eller nått? Tänkte först skita i det men sen gav jag det en chans och det gick hur bra som helst! Boken handlar om en pojke som rymmer från warszawas getto. Man skulle typ läsa en bok eller kolla på en film till detta arbetet vi håller på med i svenskan. Så har jag ju om warszawa så frågade jag biblotikarien på skolan om dom hade någon bra bok som handla om warszawa så sa hon denna men det handlar inte så mycket om det. Hade velat ha en annan bok. Men denna som jag läst var inte dålig & den var framförallt lättläst, pheew!
Nej, nu ska jag fortsätta så jag blir klar innan midnatt
PUSS :*

Den perfekta bilden! (:
kommer säkerligen att laddas upp fler ggr.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!

Allt bra med dig idag?

2009-03-30 @ 11:13:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: susan

frågestund i min blogg :)

Om du nu har nåt du undrar över §

2009-03-30 @ 13:08:34
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0