My day

Goookväll!
Undrar vart alla mina söta läsare tagit vägen? Bara för att man är på semester och inte bloggar var dag så försvinner man, fyy ;P Men men, dom hittar vell hit sen igen förhoppningsvis ;)
Nu ska ni få höra lite om min dag! (:
När jag gick till tåget i morse så träffa jag på min kära mormor som var ute och prommenixa med sin vännina. Så hon bara väklommen hem, också fråga hon ifall jag var trött iockmed att jag hade fått jobbat igår. Så sa hon ja du får tjäna ihop alla pengar som du spenderat nu när ni varit iväg. Du har kanske köppt en ny väska? ;D  Så jag bara nej faktiskt inte, haha! Hon vet hur mycket jag älskar att köpa nya väskor ;P Hon är för söt min mormor!!!! Men vi han inte att snacka så mycket för att jag var tvungen att hinna med mitt tåg, får åka hem till henne sen någon dag och fika lite & snacka skiiit (:
Det tog verkligen emot att åka till skolan idag.. Men denna vecka kommer bi en mjukstart för att på onsdag är vi lediga och i slutet på veckan blir det inte så långa dagar ;) På svenskan idag gjorde jag nästan inte ett skit, satt mest och snacka ;P Och sen sammhällskeltionen var fan helt jävla flippad pga. läraren! Jag pallar bara inte med han! Han är fan helt störd så det är skrattretande! Man skulle fan filmat honom och lagt upp på bloggen och visat er, jag svär ni hade dött!! Var helt slut i huvudet när jag kom hem iallafall och då höll syrran på att väsnas, pheeew, jag pallar inte!!
Sen stack jag ju till jobb och på bussen dit så träffa jag på min gammla bästis. Vi har kännt varandra sen vi typ var 3 år?& vi var bästisar fram till 6an tror jag. För att då byta jag skola och vi typ tappa kontakten :( Och man kännde idag att vi hade inte så mycket att snacka om heller, var mäst om skola och sont, men men! Kul att träffas på ibland ;)

Pheeew! Detta känndes som att det bli ett litet långt inlägg, vet att textstilen jag har är jobbig att läsa men ska se ifall jag kan lösa problemet tills på onsdag då jag även tänkt att  jag skulle byta ut min header ;P Den ser lite sisådär ut..
Men nu ska jag iallafall läsa igenom några bloggar och sen försöka komma i säng tidigt! Har svårt för att sova om nätterna vet ej ifall det är för varmt eller för att det är fullmåne?

Bara en sak till innan jag försvinner! När jag kom hem så bläddra jag igenom en tidning som kommit med posten så var min klassföreståndare där på bild, hon hade svarat på en fråga, hahahah!  Helt sinnes!! ;P

Nej nu ska jag dra! ;P
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0