Måndag

är jag dålig på att uppdatera eller är jag dålig på att uppdatera?!

Jag börjar riktigt att älska mina inledningar, haha!
Dagen började inte så bra, försov mig en halvtimme, hade ont i huvudet och kom försent till spanskan men det gjorde inte så mycket för att det var bara jag där idag, haha! Efter det var det dags för psykologiprov som jag iallafall kommer få G på ;) Sen har dagen bara rullat på. Gjorde också min redovisning på svenskan om warszawas getto, jag var inte så nervös men det känndes som att jag var det för att det kändes som att jag darrade på rösten & fatta typ inte vad jag snacka om, men men..
Var hemma vid 3 idag men när jag gick hem från stationen så gick jag en sväng innom bibblan för att låna ego girl men den fanns inte inne så den kommer nog i veckan. När jag kom hem så käka jag och kolla på gossip girl som gick på tv. Snacka om vad jag missat många avsnitt men det är bara för att jag inte haft tid. Men får ta mig tid att titta på alla avsnitt jag missat sen ;P Sen stack jag och jobba & nu sitter jag här och kollar på vänner, hahaha!! fast det är när rachel föder emma, brukar alltid få panik när jag kolla på dom avsnitten för att det blir så tillklabbat ;P Ska kolla på färjan sen, kollade bara några avsnitt förra sesången men det ska bli en ändring på det. Samtidigt så ska jag försöka plugga lite på engelska arbetet som ska vara inne precis efter lovet.
PUSS  :*


Dagens elin
sjukt trött & osminkad

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en riktigt bra blogg hörru:D<3



http://vendelaspace.devote.se

2009-03-30 @ 20:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0