lediga lördag

Tjena!
Denna helgen kommer att kännas lite konstig för att simhallen där jag jobbar är stängd för att pumpen har gått sönder. Så träningarna under helgen är inställd vilket menas med inget jobb. Det var typ jätte länge sen jag inte jobbat på en lördag, när jag inte fått förhinder. Och på söndag blir det inget då iheller. Snacka om vad glad jag blir!!! ;D Fast jag ska ändå jobba men på rögle som servitris. Det är mycket mycket mycket bättre betalt där och det är så mycket mycket mycket roligare! (: Så denna lördagen ska jag bara njuta av min ledighet.
Mamma och pappa stack precis iväg för att kolla på badrumsinredning (pappa har renoverat badrumt sen i julas & det är inte klart än, bara för att han har låtit det stå ett tag) jag stod i valet och kvalet ifall jag skulle hänga med, men i sonna sammanhang så blir aldrig min röst hörd ändå så det var inte så lönt. Så istället ska jag gå och ta på mig snart och sen ska jag sätta mig ner och redigera min CV som jag skrev förra året + att jag ska skriva en på engelska. Ska lixom försöka söka jobb även på mallorca denna sommar! (: Har snackat om att jag skulle fixat detta i januari men nu måste jag verkligen ta mig i kragen så jag verkligen får något jobb i sommar. Jag har typ aldrig sommarjobbat innan, jag har varit så bekväm av mig ;P Okej, jag har jobbat som simtränare men det gör ju jag året om så... Förra sommaren så hade jag verkligen velat ha ett sommarjobb för att det var dagar då man bara satt här hemma och glodde ;P
Vad som händer ikväll är okänt kanske skulle va med en vän men vi får se hur det blir med det.
Nej, nu ska jag gå och göra lite nytta!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0