ITALY BABY!

Tjena snyggingar!
Jag har det nästa hur bra som helst här i italien. Vi kom hit  tidigt i lördags så vi hann att åka på lördagen också, då blev det skidor. Men sen i söndags så har jag gått på snowboarskola, det är faktiskt kul i början kanske? Jag har SJUKT ONT i mitt vänsterknä!!! Ni fattar inte, så nu får jag runt och halta och är redan trött på det. Tur har jag bara en dag kvar i skolan. Direkt efter det i morgon ska jag byta tillbax till skidor, skööööönt! Men jag ångrar inte att jag testat! (:
 Igår var det första dagen som jag åkte snowboard och idag vaknade jag med träningsverk i hela kroppen. Jag känner av muskler som jag inte visste fanns, hahaha!!! Fattar ni hur otränad jag är? ;P Och idag fick jag en son jävla smäll på mitt knä så jag fick tätta mig på en uteservering mitt i backen och ta med en öl, muuuums!! (: sen blev det även en varm ägglikör & glyvine ;P vi gottar oss som fan här nere :P Och vi har tur med vädret också. Det såg inte ut som att det skulle bli så bra i morse, men solen kom ju fram och jag hade inte smörjt in huvudet med solkräm så ni kan ju tänka er hur jag ser ut?

Nej nu måste jag snart logga ut, fick bara tillgång till internetuppkoppling för en halvtimme, helt sinnes. Men jag har tagit några bilder som jag gjort kollage av, ska skriva om mina dagar sen när jag kommer hem men här kan ni få ett smakprov iallafall (:

Ta det nu lungt där hemma, för att det ska jag göra. Okej, försöka iallafall. Får se ifall det blir något nytt inlägg innan jag sticker hem, men det blir det säkert. Ni får hålla utkik helt enkelt ;)

PUSS!! :*

Dagens bilder! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0