I skolan!

heeeeeeeeeey!
just nu så sitter jag i skolan och försöker göra ett arbete om warszawas getto, men det är sjukt svårt att koncentrera sig för att jag mår piss dåligt. Glömde såklart att ta med mig min älskade otrivin så näsan är typ helt jävla förstoppad och det hjälper inte med att snyta sig och alla sköna näsdukar tog slut igår så har jag försökt snyta mig med skolans papper men det är fan som att snyta sig i sandpapper så får nog gå innom netto påvägen hem sen och köpa några näsdukar och kanske något gått att äta. Blir nog inget jobb idag för att jag mår så satans dåligt. Känner att jag behöver vila. Kan inte fatta hur förskyldningen kan bryta ut så bara på en natt typ, helt sinnes.
nej. nu får jag göra lite nytta!
synes sen när jag kommer hem!
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: sandra

Elin, bertta för mig hur mycket nytta du gjorde å svenskalektionen idag? ;)



POUSS!

2009-03-16 @ 17:46:26
URL: http://barazandra.webblogg.se/
Postat av: Anonym

diggar faktiskt din blogg:D





http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-16 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0