Håll i hatten!

Guuuud jag höll ju helt nästan på att glömma vad som är så speciellt med denna dagen. JO, för om 2 månader så blir jag 18, wiiiiiihooooooo!!!!! ;D Nu har typ nedräkningen börjat med små steg men jag lovar, det kommer bli galet! ;)
Som jag sa till mamma innan så känner jag mig bara dåligare och dåligare för var minut. Men det heter tydligen sämre och sämre? Ja ja.. Men något som pigga upp mig iallafall var att lauras pappa ringe precis, det är fan en av världens härligaste man! Han är helt enkelt bara för härlig! (:
Jag rotade precis lite i mig garderob och testa en massa olika jeans som jag har. Jag har 2 st levi´s bootcut som ligger och skräpar men jag tycker att det ska bli en ändring på det. Har funderat på att klippa sönder dom till shorts men när jag testa dom idag så ska jag nog fan börja använda dom igen. Det är ju skit snyggt med sneakers till, att jag inte tänkt på det innan? Fast det ena paret kommer nog bli ett par shorts eller inte? för att kavlar man upp dom lite till vaden så ser dom inte så dumma & korta ut längre. Jag fattar igentligen inte varför alla har blivit så hypnotiserade av stuprörsjeans? ;P
Aja, nu ska jag gå och rensa liftvägarna med otrivin, packa skolväskan tills i morgon, mata mina fiskar, borsta tänderna & slutligen kolla på vänner och sova!
Natti natti, PUSS :*

Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

god natt!

2009-03-15 @ 22:57:57
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0