goood night!

tjollahopp!
Oj vilken omvändning ;P
Jag mår lite bättre nu iallafall (:  har precis käkat en skål med glass och frysta juggubbar som jag varmde i micen!! :D & sen sa mamma hur mycket pengar jag hade på mitt konto (men har lovat mig själv att jag ska spara en massa) också ska jag ju till malmö i morgon med sandra och redovisa. Har precis letat fram 3 böcker som handlar om barnsexmisshandel &  trafficking som jag tänkt att snacka lite om under redovisningen.  Det kommer bli hur bra som helst! ;)
Nej, nu ska jag packa väskan & lägga fram kläder för morgondagen och sen blir det sängen. (:
PUSS :*

Typ 21 dagar kvar tills mina solstrålar kommer! (:

typ 2 år gammal bild
jag & laura i palma (: <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

roligt att åka till malmö! =)

2009-03-19 @ 22:28:49
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0