Du sega tisdag!

Heeeey!
Idag började jag 9.30 och jag gick upp 1½ timme innan jag skulle ta tåget, kan ni fatta? :P  Men det var bara för att jag inte pallade att stressa, är så trött på det! Så idag åt jag pannkanor till frulle som syrran gjorde igårkväll, hehe! På dom hade jag skånemejeriers vanilj & chokladyoghurt, det var faktiskt inte så äckligt! Tåls att testas igen;) & medans jag käka så kollade jag på Vakna, har inte sett det på sjuuukt länge och idag var sanna bråding dör istället för josefin ;P

Just nu så sitter jag i bibblan helt själv efter 2 timmars spanska. Både michelle och sandra har stuckit hem. Men en kämpe som jag är så stannar jag kvar ;P  Nej men jag har ju missat en hel vecka så jag kan ju inte börja med att skolka. & Jag känner att jag måste gå på engelskan iockmed att det typ är det ämnet jag har svårast med just nu. Men vi ska visst bara kolla på film och läsa. Så det blir soft. Men innan engelskan så har vi svenska. Där jag ska skriva en bokressenson om boken bryta om som jag äntligen blev klar med förra veckan ;)
Efter skolan så blir det nog en snabbis på stan? Måste byta min kula i min pircing som jag har i traugus (flirpen i örat som vissa kallar det) ;P Köpte en kula (som man har i ringen) i palma i höstas med en diamant i men tappade diamanten för typ 2 veckor sen, så nu är där ett hål i kulan som inte alls är snyggt! Så ska in på gecko och höra ifall dom har någon snygg kula, annars så har jag med min gammla som jag annars får sätta i. det är jätte klurigt att byta själv det är därför jag går iväg och gör det ;P Sen ska jag även in en sväng på H&M måste köpa en ny rollon för att min håller på att ta slut :S & sen ska jag se ifall jag kan finna en liten fondation för att allas där hemma är slut och jag får panik!! Men mamma ska nog beställa en till mig ikväll så den kommer nog i veckan, men det är alltid bra med en reserv! So  jag får ha innan min andra från oriflame kommer.

Nej nu ska jag läsa några bloggar och sen gå på svenskan.
Synes sen ikväll!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0