Äntligen hemma!

Så, nu har jag precis hoppat i pjamasen och jag är helt slut. När jag kom till jobb idag så blev jag flyttad till restaurangen & baren istället för att servera i logerna. Det var faktiskt rätt så kul men jag föredrar nog mer att vara i logerna? ;P Fast jag stod nog mest i baren idag och hjälpte dom andra med att servera då och då när dom behövde hjälp. Tyckte det gick bra för mig även fast det var först gången i baren fast man har ju lite erfarenhet från logerna. Det ända jag hade klabb med idag var när gästerna skulle betala & jag blir så stressad när man ska räkna ut hur mycket dom ska ha tillbax, pheew! Men det löste sig iallafall ;P Hoppas iallafall att jag får vara i logerna nästa gång jag ska jobba. Kul för rögle idag att dom vann med 4-2 och nä rögle gjorde mål så spela dom vinnarlåten från igår. Jag kännde att den är rätt så bra farktiskt! (:  
Nej, nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och käka lite glass framför parlamentet, undrar vilka som ska vara med ikväll? Ska försöka komma i tid tidigt, måste vila känner jag. För att pappa har smittat mig med sin förskyldning :( Hoppas att den inte bryter ut alldeles för mycket.
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0