äh jag bara skojja!

Vilken crazy eftermiddag altså!!
Har suttit i köket hela eftermiddagen och lyssnat på musik och flummat med mamma! ;D Dom som känner mig har nog märkt att jag alltid säger, äh jag bara skojja. Men det räliga är att jag inte märker att jag säger det själv. För att jag flumma somsagt innan i köket hade för mycket energi i kroppen så jag satt typ och grymta så sa mamma, elin det är fan vad du ska skojja hela tiden. Jag bara vaddå? Sa jag, ja bara skojja? Hon bara ja!! Så nu har hon mobbat mig hela tiden :( Men men. Efter att vi lyssnat på kelly clarkson, westlife (lovesångs) så satte jag igång SCI-FI SKANE. Ni vet thomas öberg som spelar i bob hund, det är nämnligen min mammas nästkussin, hahah! Så det är så kul att lyssna på han. Måste bara köpa bob hund´s nya album för att det sägs vara sjuuukt bra!
Nej nu börjar mamma bli hispig. Nu ska vi ta bilen in till helsingborg och gå på premiären av marley & mee, wiiihooooo! (:
synes ikväll!
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Elena

Vem tror du vinner Let's Dance ikväll? =)

2009-03-27 @ 21:22:32
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0