Vill man va fin får man lida pin

Idag har jag & sandra x2 jobbat med projektet, vi kom en bit men är inte riktigt färdiga än. Så i morgon blir det typ råplugg! Ska försöka vara hos sandra typ melln 7 & 8 i morgon.
Har inte mått helt 100 idag :( Har ont i huvudet  & det värker i tänderna. Håller ju på att bleka dom och igårkväll tog mamma jätte mycket blekningsmedel i min skena så idag har det ilat & gjort lite ont, så ikväll får tänderna vila om jag inte tar underkäken förståss. Men nu kan man iallafall de någon liten förändring, ska se om jag får till någon bra bild under dagen så jag kan visa er.
Nej, nu måste jag gå och få lite mat i magen och sen ikväll blir det min sista teorilektion på körskolan
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Gynning

Hoppas du har en bra dag!!

2009-06-03 @ 17:22:45
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0