Vilken natt!

I början på sommarlovet så sa jag till mig själv att jag inte skulle vända på dygnet! Men nu typ några veckor efter så har jag nog fanimej gjort det.. Kunde inte sova igår så jag kolla på satc typ flera avsnitt. För en gång skull så hade jag mitt fönster öppet, tror ni inte någon jävla komun-nisse klipper gräset utanför vår tomt, gaaah! Klockan 7 på morgonen typ, fy fan! Så jag stängde fönstret och svimmade nästan till söms av värmen. Men sen sov jag gott till kl 11 (: 
Faaan, kan det inte bli dåligt väder? Min kropp pallar inte mer sol!! Eller jag vill inte ha dåligt väder utan bara lite moln på den blå fina himmeln ;P Aja, ska hem till malin idag iallafall, ska försöka skydda mig så mycket jag kan från solen, eller ja vi får ju se hur det går! ;P  PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0