Vad ska jag ta mig till?

Nu är det somsagt sommarlov igen och har har ingenting planerat. Jag har ju sökt jobb på mallorca men tror nog att det inte blir något av det. Men jag ska faan dit ändå! Måste träffa laura, hennes familj & vänner och leva som en äkta mallorca bo, I LOVE IT!!  Jag har sökt en massa jobb i sommar och är jätte beroende av pengar men har tyvärr inte fått något jobb. Men pappa skulle se ifall han kunde fixa något så jag jag casha in lite på kontot som är tomt just nu, typ :( & på sommarlovet så brukar jag vara så enormt uttråkad och bli sjukt deprimerad för att jag inte har något för mig vissa dagar. & det är extra tråkigt nu när det är så dåligt väder.
Men vi får se hur det går?
Ska ut och promenixa lite nu iallafall
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: malin lindberg

Men elin... Jag tackade Nej till jobbet på Smörgåsboden så där är ledigt om du vill söka SommarJobb. Bara så att du vet. <33

2009-06-14 @ 20:37:08
URL: http://femail.blogg.se/
Postat av: Randy

Håller tummarna för att du får det =)

2009-06-14 @ 21:40:49
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0