My day




Som jag kanske nämt tidigare så blir det inte så mycket bloggande under dagarna för att man vill vara ute så mycket som det bara går och utnyttja solen & sommarlovsdagarna. Det är typ lite mindre än 2 månader kvar.. Iallafall klockan ringde 8 i morse efter att znoosat i en halvtimme så palla jag mig upp. Mormor kom halv 10 då hon skulle ett ärende i stan så fick jag övningsköra! (: Under tiden mormor höll på med sitt så gick jag, mamma & syrran en runda i stan där jag fann mig ett linne inne på gina, kunde inte motstå ;P Sedan gick vi och satte oss på espresso house för att ta något att dricka (: Vi satt och kolla på en massa folk och helt plötsligt så kom italiens u21 lag gåendes och fläschade med sina italen träningsställ, men guuuud så snygga vissa av dom var! ;)
När vi kom hem så koka mamma lite kaffe så satt vi och snacka lite jag satt och läste i en broshyr som jag skickat efter! ;) (mer om det längre fram) Sedan satte jag lite färg på naglarna, det fick bli röda (se före & efter bild) Blev ganska nöjd faktiskt om jag får säga det själv!!! ;) PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0