uppdatering från helgen

I fredags så redovisade vi somsagt projektet vi jobbat med. Sen var det hem, ta det lungt ett tag & sen kom polarna då det var förferre hoss mig för att sen skulle vi till Danmark för att gå på ett 18års kalas, fast vi kännde inte ens människan. Det var iallafall en brud från helsingborg som hade hyrt placet så var där en massa som var bjudna. Så när vi skulle gå på färjan så kom jag på att jag glömt mitt lägg ;S Men tur så hade jag mitt terminsbevis som tillhör till busskortet, men tur så kom jag in på det! Vi dansade i flera timmar fast tog färjan hem vid 12 igen för att vi hade varit där sen kl 9 typ...
Bilder kommer innom kort! ;)

Lördag: Idag fyllde syrran 20, då hon hade kalas  (: Vi åt och drack gott med mycket trevligt sällskap. Jag gick och la mig vid 2 tiden typ..

Söndag: Idag ringde klockan vid 5.50 jag skulle på simmtävling och vara tränare. Så Caroline som också skulle vara tränare kom och hämta upp mig i hennes pappas jaguar, jag tyckte det var hur coolt som helst, haha! ;D Det var facktiskt en mycket trevlig idag! Det var en utomhustävling, så det ända som var negativt var vädret. Jag hade ju helst hoppats på sol, så man hade kunnat sola men nej dåå! ;P
Jag  var vell hemma runt 5? då jag tog en varm dusch och sedan läste på lite om EU. Jag tycker det är jätte viktigt att rösta men jag hade sån beslutsångest så jag visste inte hur jag skulle rösta. Men efter att kollat runder på internett och gjort några tester från olika sidor så visar det sig att jag är folkpartist eller moderat. Men jag rösta på FP iallafall men jag kryssade inte i någon person iockmed att jag inte kännde för det. Men jag stod i valet & kvalet mellan FP & M.
Nu ska jag kolla på söndagsparty som jag missa förra söndagen och sen ska jag sussa gott! ;)
GOD NATT! :*


Idag har jag röstat!! (:

Jag förstår inte varför alla ska vara så hemlighetsfulla?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är inte hemlighetsfull :)

Jag berättar för alla som vill veta att jag röstar på Moderaterna och personvalsröstar på Fjellner.

Förstår inte heller varför folk ska vara så hemlighetsfulla med vad dom röstar på...

2009-06-08 @ 22:21:34
URL: http://madline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0