Tisdag morgon

Om ett kvart kommer mormor då jag & mamma ska följa med henne till doktorn, medans hon är där så ska jag gå en snabbis i stan för att kolla upp priser på gummistövlar! ;) Sen ska vi hem till mormor igen och duscha, wiiihooo! Gick in i duschen i morse för att jag kände mig så äklig och jag skojjar inte när jag säger att vattnet är iskallt!! vi har ju förbövelen inget varmvatten :( så jag fick stå där och skvätta vatten på mig själv & det var ett helvete att få av sig tvålen sen, haha! ;D
Nej, nu ska jag gå och slänga på mig lite smink men skippar dock mascaran idag, pallar inte.. ;P Så det får bli fondation & rouge! ;) Sen ska jag slänga i mig två mackor. Kaffet får jag ta på vägen ;P
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0