Stressad!

Tjena snyggingar!
Ikväll var det bara jag och mamma hemma så vi grilla vars en kalkonfilé, till det hade vi en underbar sallad och tzatsiki, muuums!! Mamma blandade även varsen hallonmojito drink som var mycket god! ;) För ett litet tag sen så kom även pappa hem efter att ha arbetat några dagar i schweiz eller hur dom du stavar till sitt land ;P Fick även ett mess av laura idag (min vän från mallis) Hon fråga när jag kom till mitt spanska hem, altså hem till henne. Hur söt är inte hon? Vill lixom åka i morgon!! Vi har lite knapp om tid!! :( För att i början på augusti skulle hon iväg med några polare och segla och sen efter det måste hon plugga. Hon har det kämpigt nu på universitetet.. Så det innebär att det är bäst att jag kommer i juli och jag vill helst stanna där i typ 3 veckor så jag letar flygbiljett för fullt, vill typ åka från den 1 juli - 31 juli (: Ska nog slå henne en pling i morgon. 
Nu ska jag rensa upp på bloglovin och sen blir det sängen! PUSS :*


När jag bodde hos laura i 5 veckor på mallis 2006!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0