en kväll i juni

Någon mer än jag som kolla på premiären av allsång på skansen? Nu vet man att det är sommar! Som Markoolio sjuner ingen sommar utan reggie så säger jag ingen sommar utan allsång på skansen! ;) Är lixom uppfödd med att sitta bänkad var tisdag framför tv´n och kolla på gemenskapen & skönsången på skansen. (jag är inte tvingad att kolla på det måste jag bara tillägga, haha! Kollar bara på det om jag är hemma) Ooooh, idag sjäng de en av mina favvis låtar, en kväll i juni! Snacka om att jag sjöng med! ;)


Är inte detta sommar så säg!!



Just nu känner jag mig lite halvsolbränd sådär som man ska känna på sommaren, härligt! Jag missade ju sommarkrysset med Gynning & Berg i lördags så nu ska jag gå in på TV 4 och se om jag kan leta fram avsnittet där. För att bättre duo än Gynning & Berg finns bara inte på kartan! PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh jag håller med dig =) Det är nåt speciellt med Allsång på Skansen =p den hör lixom till :)

2009-06-24 @ 21:44:08
URL: http://onlycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0