Ozzy Osbourne

Kom nästan precis hem.. Jag & mamma promenixa ner till mammas barndomsvän som vi ska fira midsommar med. De hade precis köpt en katt som jag lekte med hela kvällen, den var urgullig & hette Ozzy, hur coolt? (: Sedan snacka vi lite om midsommar över ett glas vitt vin.
Jag vet att det inte har hänt något speciellt i mitt liv de senaste dagarna men i morgon börjar det ta fart! ;)
Ska gå och sticka in huvudet under det iskalla vattnet och försöka tvätta mitt hår, jag håller på att bli galen!! Sen blir det antagligen varm o´boy ifall jag fryser alldeles för mycket. & sen blir det satc!! (: Har kollat på det jätte mycket i dag, i like! Ska upp tidigt i morgon för att följa med mamma & mormor in till stan, men mer om det i morgon.
wish me luck att jag inte blir förskyld efter att jag tvättat håret, ska se ifall jag vågar mig på att tvätta kroppen, pheeew!!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0