Mot F&F

Godermorgon är precis uppstigen ur sängen för bara några minuter sen. Skulle igentligen vilja dra mig ett tag till.. På midsommar så sa farmor till mig att jag kunde komma hem till farmor & farfar & plocka juggubbar (jordgubbar) Så igår ringde jag farmor och fråga ifall jag kunde komma som idag då, så jag ska vara där runt 11-12 tiden. Så ska jag även luncha där, muuuma! ;) Sen tänkte jag när jag ändå ska till hyllinge (köra moppe) så kan jag ta en sväng innom familia, gå ett snabbt varv och se ifall dom har de gummistövlarna jag letar efter. Sen ska jag köra till farmor & farfar och bli bortskämd, höhö! Nej men vi ska plocka juggubbar & sola (: Ses ikväll!! PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0